Thursday, 26 January 2012

MY BESTIE FOREVER .

    FATINA AND FATIN    

FATINA SURIANA BT AZAMI yang pakai tudung tu . comel kan ? die adelah bestie aku yang paling baik sekali . dulu kiteorang BFF tapi sekarang dah tak sebab pernah sekali kiteorang gaduh . lepas gaduh tu kite berbaik semula n then terus dah tak rapat . kite start rapat ngan kawan kite tu ALDEEDLEE . hee . walaupun kiteorang penah gaduh tapi aku sayang die . dulu die lah segalenye bagi aku . sejak kiteorang gaduh dah tak lagi . tapi aku takkan lupekan die sampai bile bile . AKU SAYANG KAW BUDAKK KECIKK .


NUR FATIN BT FUAD . yang tak pakai tudung lah sape lagi kann . gorgeous kan die ? haha . die baik ngan aku . sekarang ni kiteorang same kelas . dulu die rapat ngan NUR LEESA sampai sekarang aku pulakk yang dah mule nak berkawan ngan die . aku Selesa kawan ngn die . AKU SAYANG KAW FATIN .




No comments:

Post a Comment