Thursday, 26 January 2012

WHO I AM ?

WHO I AM ? korang mesti nak tahu kann ? oke .aku ni BLUR orangnye .kawan-kawan saye yang cakap.sedih tahu :'). tapi saye rase tak kot . dorang kate bile dorang cakap kat saye pastu saye jawab 'HA' dan mengatekan saye orang BLUR . ape seh . ? hanye saye jawab 'HA' je dorang cakap saye blur orangnye . bukan ape . masalah nye memang saye tak denga ape dorang cakap kat saye. sebab tu saye cakap 'HA'. bukan bermakne saye dah PEKAK oke . I'M NOT DEAF YET . dorang tuhh cakap perlahan sangat . walaupun dorang cakap saye ni BLUR tapi saye  terime je lahh .BTW thanks korang panggil aku BLUR . hihi suke plak :D

No comments:

Post a Comment